O sexistických reklamách

Kluk dom dotáhnul album plný divnejch reklam. A řikal něco vo tom, že dyby lidi ze soutěže Sexistický prasátečko todle viděli, nejspíš by to nepřežili.

Kluk dom dotáhnul album plný divnejch reklam. A řikal něco vo tom, že dyby lidi ze soutěže Sexistický prasátečko todle viděli, nejspíš by to nepřežili. Moc sem nechápal, co tim myslí, dokavád mi to nevysvětlil. Prasátečko je prej soutěž vo nejlepčí reklamu, kerá ukazuje nahatý nebo polonahatý ženský nebo chlapy v podivnejch kontextech. Jako třeba ženský u lešení s nápisem Postavíme vám ho všude. Ty lidi, co to pořádaj, řikaj, že to je pod lidskou a ženskou úroveň. Že to prej z ženskejch dělá vobjekty a pak i voběti, páč to podporuje domácí násilí, anžto vobjekt prej snáz zešikanujete. Nevim. Nerozumim tomu asi tolik, jako študýrovaný lidi, co to pořádaj, vim ale pár jinejch věcí.

Zaprvý se rád podivám na krásnou ženskou a vobdivuju její tvary. A je mi fuk, kde je vystavovaná. Dyž je to krásná ženská, pokaždý se platonicky zamiluju a sem z toho šťastnej. Byl bych proto hrozně rád, aby mi chytráci tudle možnost přestali brát. 

Zadruhý podle toho, co mi ukázal kluk, v minulosti byly výrazně větší trable s reklamou, než sou dneska, a jak to tak vypadá, tak až na ty dnešní prasečinky to bylo šecko vyhlazený. A nebo ne? Co já vim, na co přídou študovaný chytráci za deset let, že je škodlivý a nelidský. Myslim, že nakonec nám nezbude, než chodit v uniformách, poslouchat jen schválený a nekonfliktní písničky, číst bezpečný texty co nemaj šťávu ani koule a šecko vostatní dělat doma potmě nebo pod peřinou. 

Kamarádi, rád bych vám připomněl, že ty vobrázky nahoře byly kdysi košer. Vim, proč už nejsou a jen bych chtěl varovat před jedinou věcí: hranice zdravýho rozumu je jinde, než v pomazanejch palicích, co chtěj linkovat naše vlastní životy. Je v našich hlavách a je dobrý to vědět.

Vloženo

Jaroměřická mlékárna